Antalis Hungary Kft. - Ipari papír
Az Antalis 2000-ben született közel 40 nemzetközi vállalat egész világra kiterjedő fúziójával.
Az Antalis a Sequana leányvállalata. Az Antalis cégeinek előretekintő piaci megközelítése, közös tapasztalata és üzleti ereje tették a vállalatot Európa vezető kereskedőjévé. Az összehangolt gyártás és értékesítés, közös beszállítói és logisztikai rendszerek, az egyedi márka és pozícionálás, a globális piaci megközelítés és a kiterjedt helyi szakértelem teszi lehetővé az Antalis számára, hogy ügyfelei számára a legszélesebb és állandó színvonalú termékválasztékot és szolgáltatást nyújtsa.
Ez az egyedi helyzet az elmúlt 2 évtized stratégiai lépéseinek eredménye:
1991: az Arjo-Wiggins Appleton létrehozása, mely a francia Arjomari Prioux és az angol Wiggins Teape Appleton fúziójából jött létre. A kereskedelmi részleg az Arjowiggins Merchanting nevet kapta, és egyesítette az Arjomari-Prioux és a Wiggins Teape Appleton disztibúciós részlegeit.
2000: az Arjowiggins Merchanting-ból Antalis lett. Az Arjowiggins Merchanting-hoz tartozó márkák minden egyes országban azonos ernyő alatt gyűltek össze: Antalis. Wiggins Teape az Egyesült Királyságban, Tomas Redondo Spanyolországban, Arjomari Diffusion Franciaországban, Mühlebach Svájcban, Haseldonckx Belgiumban és Alpha Papier Hollandiában - mindannyian Antalis-szá váltak.
2007: az Antalis felvásárolta a Map Merchant csoportot, mely az M-real papírkereskedelmi részlege volt. Ezzel a felvásárlással az Antalis Európában az első számú, a világon a negyedik legnagyobb papírkereskedővé vált. Az Antalis mind több ügyfélhez tudja eljuttatni szolgáltatásait, különösen Skandináviában, a Baltikumban és Kelet-Európában.
Az elmúlt években a vállalat a nagy potenciállal rendelkező csomagolóipari és vizuális kommunikációs cégek akvizíciójára fókuszált, mint a Pack 2000 Németországban, az Ambassador az Egyesült Királyságban, az Abitek Chilében, a Branopack Csehországban a csomagolóipar területén, valamint a Macron, német vizuális kommunikációs kereskedő. Ezek az akvizíciók megerősítették az Antalis vezető pozícióját a papírok, a csomagolási megoldások és a kommunikációs alapanyagok forgalmazásában.
2013: Az Antalis felvásárolta a Xerox irodai papír üzletágát 16 nyugat-európai országban (Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Írország, Olaszország, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Portugália, Spanyolország, Svédország, Svájc és Egyesült Királyság).
2015-ben az Antalis tovább növelte fejlődésének ütemét a növekvő csomagoló és vizuális kommunikációs piac területén azáltal, hogy megvásárolt néhány vállalatot: a PaperlinX csomagoló vállalatait az Egyesült Királyságban: 1st Class Packaging, Donington Packaging Supplies és Parkside Packaging; a Hansapakend-et Észtországban (Csomagolás); a PaperlinX A/S-t Dániában, mely csomagolásban az eladás kétharmadát, míg vizuális kommunikációban az eladás egyharmadát képviseli; és a Camelydorit i Boras AB-t Svédországban, mely kizárólag a vizuális kommunikációs piacon m... tovább
Az Antalis a Sequana leányvállalata. Az Antalis cégeinek előretekintő piaci megközelítése, közös tapasztalata és üzleti ereje tették a vállalatot Európa vezető kereskedőjévé. Az összehangolt gyártás és értékesítés, közös beszállítói és logisztikai rendszerek, az egyedi márka és pozícionálás, a globális piaci megközelítés és a kiterjedt helyi szakértelem teszi lehetővé az Antalis számára, hogy ügyfelei számára a legszélesebb és állandó színvonalú termékválasztékot és szolgáltatást nyújtsa.
Ez az egyedi helyzet az elmúlt 2 évtized stratégiai lépéseinek eredménye:
1991: az Arjo-Wiggins Appleton létrehozása, mely a francia Arjomari Prioux és az angol Wiggins Teape Appleton fúziójából jött létre. A kereskedelmi részleg az Arjowiggins Merchanting nevet kapta, és egyesítette az Arjomari-Prioux és a Wiggins Teape Appleton disztibúciós részlegeit.
2000: az Arjowiggins Merchanting-ból Antalis lett. Az Arjowiggins Merchanting-hoz tartozó márkák minden egyes országban azonos ernyő alatt gyűltek össze: Antalis. Wiggins Teape az Egyesült Királyságban, Tomas Redondo Spanyolországban, Arjomari Diffusion Franciaországban, Mühlebach Svájcban, Haseldonckx Belgiumban és Alpha Papier Hollandiában - mindannyian Antalis-szá váltak.
2007: az Antalis felvásárolta a Map Merchant csoportot, mely az M-real papírkereskedelmi részlege volt. Ezzel a felvásárlással az Antalis Európában az első számú, a világon a negyedik legnagyobb papírkereskedővé vált. Az Antalis mind több ügyfélhez tudja eljuttatni szolgáltatásait, különösen Skandináviában, a Baltikumban és Kelet-Európában.
Az elmúlt években a vállalat a nagy potenciállal rendelkező csomagolóipari és vizuális kommunikációs cégek akvizíciójára fókuszált, mint a Pack 2000 Németországban, az Ambassador az Egyesült Királyságban, az Abitek Chilében, a Branopack Csehországban a csomagolóipar területén, valamint a Macron, német vizuális kommunikációs kereskedő. Ezek az akvizíciók megerősítették az Antalis vezető pozícióját a papírok, a csomagolási megoldások és a kommunikációs alapanyagok forgalmazásában.
2013: Az Antalis felvásárolta a Xerox irodai papír üzletágát 16 nyugat-európai országban (Ausztria, Belgium, Dánia, Finnország, Franciaország, Németország, Írország, Olaszország, Luxemburg, Hollandia, Norvégia, Portugália, Spanyolország, Svédország, Svájc és Egyesült Királyság).
2015-ben az Antalis tovább növelte fejlődésének ütemét a növekvő csomagoló és vizuális kommunikációs piac területén azáltal, hogy megvásárolt néhány vállalatot: a PaperlinX csomagoló vállalatait az Egyesült Királyságban: 1st Class Packaging, Donington Packaging Supplies és Parkside Packaging; a Hansapakend-et Észtországban (Csomagolás); a PaperlinX A/S-t Dániában, mely csomagolásban az eladás kétharmadát, míg vizuális kommunikációban az eladás egyharmadát képviseli; és a Camelydorit i Boras AB-t Svédországban, mely kizárólag a vizuális kommunikációs piacon m... tovább
Forgalmazott márkák
ASTRALUXCLARO, UPM Raflatac
Antalis Hungary Kft. termékei
A Claro Silk szatén műnyomó papír, melynek természetes, gazdag bevonatával magas fehérség párosul. Kényelmesen kielégítheti nyomtatási igényeit a magas színvonalú jelentésektől a brosúrákig. Zavaró tü...
tovább
Prémium minőségű, fatartalmú, kékesen fehér, fényes papír. Termékelőnyök: - kiváló nyomtathatóság - jó futtathatóság - A1, B1, C1 méretben - 70-80g/m2
Az Astralux kiváló öntve mázolt termék, elsőrangú nyomtatási teljesítménnyel és gyors száradási idővel. A szépen tükröződő fényes fehér felület emeli a csomagolás fényét, valamint a nyomtatott képek i...
tovább
Utolsó frissítés dátuma:
2024-12-13 02:59 *
-
válaszarány
-
válaszidő
-
Válaszarány:
Ez a szám azt mutatja, hogy a cég átlagosan mennyi idő alatt válaszolt az ajánlatkérésekre.
Válaszidő:
Ez a szám azt mutatja, hogy átlagosan mennyi idő alatt válaszoltál az ajánlatkérésekre. Az átlagba csak a megválaszolt ajánlatkérések számítanak bele.
(A statisztikák az elmúlt 180 nap adatai alapján készülnek.)
Értékelés:
A cég kiadott ajánlatait, az ajánlatkérők így értékelték.
zöld jelzőlámpás cég
Árbevétel
8 553 877 000 (Ft)
Adózott eredmény
-436 331 000 (Ft)
Jegyzett tőke
500 020 000 (Ft)
Cég státusza
Működő
Negatív esemény
Nincs
Adószám
11503507-2-16
Alapítás
1997
Székhely
*
Antalis Hungary Kft. naprakész adatai a Dun&Bradstreet adatbázisából