Minőségügyi szolgáltatás
Beszerzel? Három ajánlatot begyűjtünk Neked gyorsan és ingyen!
57 forgalmazó
Minőségügyi szolgáltatás
A minőségügyi szolgáltatások olyan szolgáltatások, melyek célja a termékek és szolgáltatások minőségének javítása. Az ilyen szolgáltatásokat általában vállalatok használják, hogy növeljék üzleti hatékonyságukat és versenyképességüket. A minőségügyi szolgáltatások különböző típusai léteznek, például minőségirányítási rendszerek, minőségellenőrzési szolgáltatások és minőségfejlesztési tanácsadások. A költségek eltérőek lehetnek a szolgáltatástól és...
tovább
Hasznosnak találtad ezt az információt?
Köszönjük a választ, számunkra nagyon hasznos!
Alkategóriák
1
termék elérhető
Fogyasztási cikkek vizsgálata, ellenőrzése és tanúsítása A piaci verseny éleződése következtében a költséghatékonysági törekvések miatt az elmúlt időszakban ko...
tovább
Az SGS a világ vezető minőségellenőrző, vizsgáló és tanúsító vállalata.Az SGS Hungária Kft. a több mint 140 országban 365 laboratóriumban és 1200 irodában, m...
tovább
A Bureau Veritas nemzetközi hátterű tanúsító cég, több mint 30 éves jelenléttel a magyar piacon. A klasszikus irányítási szabványok mellett (ISO 9001, ISO 14001...
tovább
1
termék elérhető
Nagyberuházások jelentős részénél a beruházó vagy a beruházó mögötti tulajdonosi kör jelentős banki hitel csomaggal dolgozik. A hitel folyósításának megkezdése...
tovább
Irányítási rendszerek
A DNV Gl az egyik vezető globális akkreditált iránytási rendszer tanúsító szolgáltató. Az irányítási rendszertanúsítási szolgáltatások s...
tovább
További minőségügyi szolgáltatás találatok
Minőségügyi szolgáltatás
A minőségügyi szolgáltatások olyan szolgáltatások, melyek célja a termékek és szolgáltatások minőségének javítása. Az ilyen szolgáltatásokat általában vállalatok használják, hogy növeljék üzleti hatékonyságukat és versenyképességüket. A minőségügyi szolgáltatások különböző típusai léteznek, például minőségirányítási rendszerek, minőségellenőrzési szolgáltatások és minőségfejlesztési tanácsadások. A költségek eltérőek lehetnek a szolgáltatástól és a szolgáltatótól függően. Általában azonban a minőségügyi szolgáltatások megtérülő befektetésnek számítanak, mivel segítenek a termelékenység növelésében és a költségek csökkentésében.