SENIT Kft. - Raktárberendezés
Targoncamenedzsment rendszer
A rendszer képes a targonca műkődési információinak kiolvasására: sebesség, gyújtás, ütközéskontroll, útvonalkövetés. Ezen kívűl a munkafolyamatokhoz kötött információk gyűjtésére: áruazonosítás, súlymérés, raklapazonosítás, árukövetés, vagyonvédelem. A dolgozói információk kezelésére: sofőrazonosítás, teljesítménymérés, feladatellenőrzés. A rendszer nem csak az adatok kiolvasásában, de a két oldali kommunikációban is rejt lehetőségeket. Amikor szükség van a sofőrők feladatainak automatikus kiosztására, például egy raktári szedési folyamat esetén, vagy gyártósorokkal való együttműködéskor. Ilyen esetben képesek vagyunk: feladatkiosztásra, feladatmenedzselésre, hibabejelentésre, útvo- naltervezésre.
Mivel az intelligens targoncamenedzsment rendszerek több komponensből állnak. Ezáltal modulokra is bonthatók. Mivel minden cégnek egyéni igényei és egyéni segédrendsze- rei vannak ezért, mindenképp egy olyan megoldásról beszélünk, amely a logisztikai cégre szabható, modularizálható és a meglévő rendszerekre csatlakoztatható.
Áruazonosító rendszerek
A raktárlogisztikában, az áruk helyének ismerete és a megfelelő rendszerezés elen- gedhetetlen. Ezért szükséges olyan eszközök használata, amelyek az ilyen azonosí- tást elvégzik és automatikusan nyilvántartják az áruk helyét a raktár polcain. RFID illetve vonalkódos azonosító rendszerekkel a belépéskor már azonosítjuk az árut, amely mozgását a raktáron belül vagy kívül az azonosító pontokkal tudjuk követni, így könnyen visszakereshető, illetve nyilvántartható az áruk mozgása és pontos száma.
Az integrált megoldásaink esetén, lehetőség van akár a targoncákra is szerelni eze- ket az azonosító pontokat, így minden átrakodás is rögzítve lesz.
Automatizált áruszállítás és töltés
Az azonosító rendszerek lehetőséget nyújtanak arra, hogy az áruk töltése, egészen a kiszállításig teljesen automatizálható legyen. Az automatizáláson keresztül itt azt értjük, hogy a megrendeléstől, egészen az áru átadásáig a rendszer felügyeli és követi a folyamatot.
A rendszer képes a targonca műkődési információinak kiolvasására: sebesség, gyújtás, ütközéskontroll, útvonalkövetés. Ezen kívűl a munkafolyamatokhoz kötött információk gyűjtésére: áruazonosítás, súlymérés, raklapazonosítás, árukövetés, vagyonvédelem. A dolgozói információk kezelésére: sofőrazonosítás, teljesítménymérés, feladatellenőrzés. A rendszer nem csak az adatok kiolvasásában, de a két oldali kommunikációban is rejt lehetőségeket. Amikor szükség van a sofőrők feladatainak automatikus kiosztására, például egy raktári szedési folyamat esetén, vagy gyártósorokkal való együttműködéskor. Ilyen esetben képesek vagyunk: feladatkiosztásra, feladatmenedzselésre, hibabejelentésre, útvo- naltervezésre.
Mivel az intelligens targoncamenedzsment rendszerek több komponensből állnak. Ezáltal modulokra is bonthatók. Mivel minden cégnek egyéni igényei és egyéni segédrendsze- rei vannak ezért, mindenképp egy olyan megoldásról beszélünk, amely a logisztikai cégre szabható, modularizálható és a meglévő rendszerekre csatlakoztatható.
Áruazonosító rendszerek
A raktárlogisztikában, az áruk helyének ismerete és a megfelelő rendszerezés elen- gedhetetlen. Ezért szükséges olyan eszközök használata, amelyek az ilyen azonosí- tást elvégzik és automatikusan nyilvántartják az áruk helyét a raktár polcain. RFID illetve vonalkódos azonosító rendszerekkel a belépéskor már azonosítjuk az árut, amely mozgását a raktáron belül vagy kívül az azonosító pontokkal tudjuk követni, így könnyen visszakereshető, illetve nyilvántartható az áruk mozgása és pontos száma.
Az integrált megoldásaink esetén, lehetőség van akár a targoncákra is szerelni eze- ket az azonosító pontokat, így minden átrakodás is rögzítve lesz.
Automatizált áruszállítás és töltés
Az azonosító rendszerek lehetőséget nyújtanak arra, hogy az áruk töltése, egészen a kiszállításig teljesen automatizálható legyen. Az automatizáláson keresztül itt azt értjük, hogy a megrendeléstől, egészen az áru átadásáig a rendszer felügyeli és követi a folyamatot.
Forgalmazott márkák
Kapcsolódó szolgáltatások
- Tanácsadás
- Karbantartás
- Alkatrészellátás
- Tervezés
Utolsó frissítés dátuma:
2024-12-13 00:22 *
-
válaszarány
-
válaszidő
5.0
Válaszarány:
Ez a szám azt mutatja, hogy a cég átlagosan mennyi idő alatt válaszolt az ajánlatkérésekre.
Válaszidő:
Ez a szám azt mutatja, hogy átlagosan mennyi idő alatt válaszoltál az ajánlatkérésekre. Az átlagba csak a megválaszolt ajánlatkérések számítanak bele.
(A statisztikák az elmúlt 180 nap adatai alapján készülnek.)
Értékelés:
A cég kiadott ajánlatait, az ajánlatkérők így értékelték.
zöld jelzőlámpás cég
Árbevétel
291 906 000 (Ft)
Adózott eredmény
20 719 000 (Ft)
Jegyzett tőke
3 000 000 (Ft)
Cég státusza
Működő
Negatív esemény
Nincs
Adószám
13536101-2-43
Alapítás
2005
Székhely
*
SENIT Kft. naprakész adatai a Dun&Bradstreet adatbázisából