Sütőipari gép szerviz
1. Milyen típusú sütőipari gép hibásodott meg?
Első lépésként adja meg, hogy milyen gép hibásodott meg, hiszen ez a szervizelést végzőknek elengedhetetlen információ az előkészületek, illetve az esetleg szükséges szerszámok kiválasztása során. Megadásnál adja meg a márkát, típust és amennyiben tudja a gyártási évet is.
2. Milyen hibajelenséget produkál az adott berendezés?
A hibás sütőipari gépek nem mindig válnak teljesen működésképtelenné, vannak esetek, amikor csupán valamelyik funkció mondja fel a szolgálatot. Ha tudja, ajánlatkérésében írja le, hogy melyik funkció nem működik, és ha van sejtése, a hiba valószínű okát is fogalmazza bele ajánlatkérésébe a lehető legpontosabban.
3. Mikor lenne esedékes a szervizelés?
Egy fontos, pótolhatatlan gép nem várt meghibásodása megbéníthatja a konyha működését, ami jelentős bevételkiesést okozhat. Ilyen esetekben kimondottan sürgős lehet a javítás, amit a szervizek leterheltségüktől függően tudnak csak teljesíteni. Továbbá amennyiben dolgoznak a berendezés környezetében a szervizelés igen nehézkes lehet, így mindenképpen adjon meg egy olyan időpontot, mikor zavartalanul végbe mehet a szervizelés.
4. Helyileg hol található a javítandó gép?
A minél pontosabb ajánlatkérés érdekében adja meg, hogy hol található meg a meghibásodott berendezés. Szervizeléssel foglalkozó cégek csak úgy tudnak pontos ajánlatot adni, ha tudják, hogy hova kell kiszállni, így mindenképpen adja meg, hogy milyen címre kell menniük. A helyszín megadása után érdemes lehet arra is kitérni, hogy az épületen belül hol található meg a gép, hiszen ha nem lehet a helyszínen javítani és el kell szállítani jó ha tudják, hogy milyen akadályokkal szembesülhetnek a művelet folyamán, valamint milyen eszközökre lehet szükségük az elszállítás kivitelezése érdekében.
5. Igényel-e cseregépet a javítás idejére?
Előfordulhat olyan eset, hogy a meghibásodott gép azonnal nem javítható, mert nem áll rendelkezésükre valamilyen csere alkatrész, ilyen esetben a legtöbb cég tud biztosítani cserekészüléket, mellyel áthidalható a berendezés kiesése. Amennyiben szüksége lenne ilyen szolgáltatásra mindenképpen jelezze ajánlatkérésében.
6. Szeretne igénybe venni valamilyen egyéb szolgáltatást?
Sok szerviz vállal garanciát a javításra, illetve a cserélt alkatrészekre, melyek általában néhány hónapra szólnak. Bizonyos cégek hosszútávú szerződéseket is kínálhatnak a gépek időszakos, megelőző karbantartására, mely segítségével elkerülhetőek a hirtelen meghibásodásokból adódó kellemetlen meglepetések. A megelőző karbantartások előre tervezhetőek, és költségkímélőbbek is.
7. Igen
jelentős különbségek lehetnek a különböző cégek áraiban és feltételeiben, ezért mindig több cég ajánlatát kérjük be és hasonlítsuk össze. Ezt 2
perc alatt, minden kötelezettség nélkül megtehetjük a következő
ajánlatkérő ív kitöltésével.
Szerző: Kócsi Norbert |