TQ CONSULTING Kft. - ISCC tanácsadás, felkészítés
AHOGY A SZABVÁNYOK HOZZÁJÁRULNAK ÜZLETI SIKEREIHEZ
Amennyiben az Ön vállalata mentes a XXI. század kihívásaitól, mint a globalizáció, generációs attitűdváltások, technológiai fejlődés, akkor Önnek nincs szüksége irányítási rendszerszabványokra!
Abban az esetben, ha úgy érzi, hogy
- a globalizáció kapcsán a fogyasztóinak lojalitása alacsonyabb, a versenytársak pedig gyorsabbak a korábbinál,
- a fiatal generációknak a korábbitól eltérő motiválhatósága és megtartása a vezetés kihívása,
- a technológia fejlődése folyamatos ismeretbővítést kíván meg,
akkor olvassa tovább az alábbiakat, segítségére lesznek!
Nem az a kérdés, hogy a szervezet vezetője és munkatársai hogyan értékelik a tervezést, a termelési folyamatokat, az értékesítést, az erőforrás gazdálkodását, hanem az, hogy a fogyasztó milyen mértékben hajlandó mindezt elismerni, vagyis megvásárolni a terméket vagy szolgáltatást!
A kérdés tehát az, hogy mindaz a tevékenység, amely a szervezeten belül, vagy a szervezet képviseletében folyik, milyen mértékben járul hozzá a szervezet alapvető céljának teljesüléséhez? Ez pedig nem más, mint a fogyasztói igények kielégítése.
Ebből következik, hogy a szervezet valamennyi tevékenysége értékláncot alkot, amelyben a tevékenységek sorozatának eredményét a fogyasztó értékként ismer el.
Ezt, az 1986-os Porter-féle „értéklánc” koncepció napjaink kihívásaiban kiegészül azzal, hogy amennyire alkalmazzák a szervezetek a folyamatosan fejlődő tudomány ismereteit, annyira lehetnek meghatározók piacukon, illetve annyira tudják ezt fenntartani a folyamatosan fel-felbukkanó konkurenciával szemben, vagy a változó fogyasztói igényekkel, de akár a munkatársak generációs, szociokulturális változásaival kapcsolatban is.
Mindezt a megfelelő rendszer bevezetésével, a vezetők és beosztottak képzésével érheti el, és az ezek eredményeként kiadott tanúsítvánnyal igazolhatja.
A minőségirányítás különböző szabványainak bevezetése egyenként vagy együttesen járulnak hozzá, biztosítják a piaci igények teljesítését.
A szabványok célja a termékekre és szolgáltatásokra általánosan és ismételten alkalmazható szabályok kialakítása annak érdekében, hogy következetes és előre várható eredménnyel járjanak. Az „alma” a magyar (szabványosított) nyelven mindig ugyan azt a gyümölcsöt jelenti.
Az elmúlt 20 évben több mint 2000 sikeres projektben vettünk részt. Partnereink visszatérő megbízásait elégedettségük igazolásaként értelmezzük.
Munkatársaink a vállalt terület nagy szakmai, szabályozási és igazgatási ismeretekkel valamint gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező kiváló szakemberei.
Amennyiben az Ön vállalata mentes a XXI. század kihívásaitól, mint a globalizáció, generációs attitűdváltások, technológiai fejlődés, akkor Önnek nincs szüksége irányítási rendszerszabványokra!
Abban az esetben, ha úgy érzi, hogy
- a globalizáció kapcsán a fogyasztóinak lojalitása alacsonyabb, a versenytársak pedig gyorsabbak a korábbinál,
- a fiatal generációknak a korábbitól eltérő motiválhatósága és megtartása a vezetés kihívása,
- a technológia fejlődése folyamatos ismeretbővítést kíván meg,
akkor olvassa tovább az alábbiakat, segítségére lesznek!
Nem az a kérdés, hogy a szervezet vezetője és munkatársai hogyan értékelik a tervezést, a termelési folyamatokat, az értékesítést, az erőforrás gazdálkodását, hanem az, hogy a fogyasztó milyen mértékben hajlandó mindezt elismerni, vagyis megvásárolni a terméket vagy szolgáltatást!
A kérdés tehát az, hogy mindaz a tevékenység, amely a szervezeten belül, vagy a szervezet képviseletében folyik, milyen mértékben járul hozzá a szervezet alapvető céljának teljesüléséhez? Ez pedig nem más, mint a fogyasztói igények kielégítése.
Ebből következik, hogy a szervezet valamennyi tevékenysége értékláncot alkot, amelyben a tevékenységek sorozatának eredményét a fogyasztó értékként ismer el.
Ezt, az 1986-os Porter-féle „értéklánc” koncepció napjaink kihívásaiban kiegészül azzal, hogy amennyire alkalmazzák a szervezetek a folyamatosan fejlődő tudomány ismereteit, annyira lehetnek meghatározók piacukon, illetve annyira tudják ezt fenntartani a folyamatosan fel-felbukkanó konkurenciával szemben, vagy a változó fogyasztói igényekkel, de akár a munkatársak generációs, szociokulturális változásaival kapcsolatban is.
Mindezt a megfelelő rendszer bevezetésével, a vezetők és beosztottak képzésével érheti el, és az ezek eredményeként kiadott tanúsítvánnyal igazolhatja.
A minőségirányítás különböző szabványainak bevezetése egyenként vagy együttesen járulnak hozzá, biztosítják a piaci igények teljesítését.
A szabványok célja a termékekre és szolgáltatásokra általánosan és ismételten alkalmazható szabályok kialakítása annak érdekében, hogy következetes és előre várható eredménnyel járjanak. Az „alma” a magyar (szabványosított) nyelven mindig ugyan azt a gyümölcsöt jelenti.
Az elmúlt 20 évben több mint 2000 sikeres projektben vettünk részt. Partnereink visszatérő megbízásait elégedettségük igazolásaként értelmezzük.
Munkatársaink a vállalt terület nagy szakmai, szabályozási és igazgatási ismeretekkel valamint gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező kiváló szakemberei.
Kapcsolódó szolgáltatások
- Oktatás
- Tanácsadás
Utolsó frissítés dátuma:
2024-12-13 00:36 *
100%
válaszarány
3 nap
válaszidő
-
Válaszarány:
Ez a szám azt mutatja, hogy a cég átlagosan mennyi idő alatt válaszolt az ajánlatkérésekre.
Válaszidő:
Ez a szám azt mutatja, hogy átlagosan mennyi idő alatt válaszoltál az ajánlatkérésekre. Az átlagba csak a megválaszolt ajánlatkérések számítanak bele.
(A statisztikák az elmúlt 180 nap adatai alapján készülnek.)
Értékelés:
A cég kiadott ajánlatait, az ajánlatkérők így értékelték.
zöld jelzőlámpás cég
Árbevétel
38 478 000 (Ft)
Adózott eredmény
3 519 000 (Ft)
Jegyzett tőke
3 000 000 (Ft)
Cég státusza
Működő
Negatív esemény
Nincs
Adószám
12148280-2-42
Alapítás
1996
További telephelyek
*
TQ CONSULTING Kft. naprakész adatai a Dun&Bradstreet adatbázisából